27 Ocak 2014 Pazartesi

Her şey 1 Tabldot yemek için


                                               Bir ben var benden bile uzak!


“Yeter artık bu 3 oldu, kaç sefer daha yemek almaya geleceksin" Söylediği Bu söze rağmen tabldotunu doldurdu, battaniyeye sarılırmış, 1,80 boylu hafif uzun kirli saçlı Suriyelinin yemeğini. Belliydi hiç bir şey anlamamıştı Suriyeli, “ne diyor bu hem yemek veriyor hem kızıyor ” der gibi baktı. O gitti ben dona kalmıştım hayrına yemek dağıtan adamamı yoksa Suriyeliye mi şaşarıyım bileme dim !
Sıradan bir cumartesiydi 2 gibi çıkmıştım işten, hava sabaha gör baya bi ısınmıştı, bir elimde evin siparişleriyle dolu olan poşet diğerindeyse sıcaktan bunaldığım için çıkardığım montum. Poşetin yaptığı ağırlık yüzünden parmaklarım ağrımaya başlamıştı, el değiştirmek için durduğumda, yaşları 20 25 arası değişen 3 genç yemek dağıtıyor, bütün cesaretimi topladım ve sordum.
+ yemekleri şirket falan mı dağıtıyor
- yok kendi imkânlarımız la
- Niyetim maddi yardım etmekti, bu cevabı pek beğen memeştim.
Bu sefer teklifimi acık etmek istedim
+ Size yardımcı olmak isterim
-  Buyur gel tabldot tut, Suriyelileri sıraya dizsen iy olur dedi
 Niyetim maddi yardım yapmak tı ama pek kendimi ifade edememiştim, buna da şükür çorbada tuzumuz bulunsun diyerek başladık yardıma. Bir kaç kişi den sonra o Suriyeli gelmişti. Hava sıcak olmasına rağmen battaniyeye sarılıyor du, zayıf bacakları onu 1.80 olmasına rağmen uzun gösteriyordu. Benle muhatap olan genç onu görünce “yeter artık bu 3 oldu, kaç sefer daha yemek almaya gelecek sin” o an beynimde depremler oldu, bi yandan yemek dağıtan adama kızıyor diğer yandan Suriyelinin 3 tabldot yemek yiyecek kadar aç olmasına hayret ediyordum.
Sövmüştüm o an her şeye, elimden bir şey gelemeyişine, olayın içinde olup ta bir şeyler yapamamaya sövmüştüm, en çokta kendime sövmüştüm olayın içinde ama olaydan habersizce durmama!

(yerinde olsam bende söverdim bana)   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder